Liten börjar bli ator

2011-10-06 @ 06:42:50

Min lilla bebis börjar bli stor! Jag vill stanna tiden!! Oliwer utvecklas så mycket just nu. I tisdags reste han sig i sängen fö första gången o i badkaret igår var han helt tokig;) han skulle bara stå men han glömmer hålla i sig emellanåt så man måste hålla i honom exakt hela tiden..:) vad hände med den lilla knubbisen som kom ut o bara åt o sov?
Nu är han en stor kille som börjat resa sig, "kryper" på sitt eget sätt, säger mamma, har fått 3-nästan 4 tänder.. Nä, nu får du allt ta o sluta växa älskade Oliwer;) vi hinner inte med!

Eliaz utvecklas ju också enormt mycket. Mest när det gäller ordförrådet. Han pratar konstant, hihi.
Ibland förstår jag inte vad han säger men låtsas att jag gör det iaf o då brukar jag säga ja.. Om det inte är det svaret han vill ha så tittar han på mig som om jag inte vore klok o då får jag säga nåt annat, nä eller jasså..hihi. Inte alltid lätt att förstå;)

Älskar mina fina, underbara pojkar så innerligt mycket! Ni gör livet värt att leva!!

Nu ska inte jag skriva ett alltför långt inlägg, blir kanske inte så kul att läsa då:)


Kommentarer

Postat av: Petronella

så fina ni är hela familjen på alla bilderna!:) Åh vilka goa runda kinder oliwer ligger inne med nu:) hihihih lika dana som Felicia har fått:)

2011-10-06 @ 09:56:27

Postat av: Emma Kardell

Ni har så fina pojkar!!! Är så glad att vi träffades, du är en riktigt fin vän Minette!! kramar

2011-10-11 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback